آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
مراسم سالگرد امام
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دهقان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد یاد و خاطر امام راحل و قیام 15 خرداد را گرامی داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان گفتند:حضرت امام تاثیرگذار ترین شخصیتی است مه چند دهه اخیر به خود دیده است و نقش او در هدایت انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی موجب شگفتی قدرت های بزرگ دنیا بوده است ایشان گفتند حضرت امام الگوی کامل و نمونه بارز یک رهبر اسلامی بود و به اسلام و مسلمین عزت و سربلندی بخشید.
در ادامه حجت الاسلام دهقان افزودند:حضرت امام ملت ایران را از اسارت بیگانگانو طاغوت نجات داد و به آنها غرور و شخصیت و خود باوری بخشید.
ایشان گفتند:شخصیت امام را با هیچ یک از رهبر های دنیا نمی توان مقایسه کرد و فقط میتوان او را با پیامبران و اولیاء میتوان مقایسه نمود چرا که او شاگرد و دنباله رو آنها بوده و به همین جهت با رهبر های سیاسی دنیا قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام دهقان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل خاطر نشان کردند:ما باید توصیه های مقام معظم رهبری را عملی کنیم و این مار وظیفه همه ماست و به نسل جوان انتقال دهیم و برای جوانان بصیرت افزایی و روشن گری کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: