جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۸:۵۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
مردم شهرستان ارسنجان، در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری به هم رساندند و فریاد آزادی خواهی قدس شریف را سر دادند.
با گذشت بیش از 43 سال از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ‌‌‌ساز و تعیین‌‌‌کننده حضرت امام خمینی(ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف امروز به یک مسئله بین‌‌‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده ‌و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

در همین راستا مردم انقلابی، پرشور و همیشه در صحنه شهرستان ارسنجان در روز جهانی قدس به میدان آمدند و فریاد استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند.

سرهنگ پاسدار سیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با حضور در جمع پرشور راهپیمایی کنندگان گفت:ارسنجانیها با بصیرت مثال زدنی خود در روز قدس امسال حماسه آفریدند.

وی افزود:انقلاب امروز ما ثمره خون شهدا از صدر اسلام تاکنون است و ما میراث دار خونهای پاک شهدا هستیم.

سرهنگ صادقی گفت:یکی از جرثومه های فساد که قصد از بین بردن انقلاب اسلامی را دارد اسرائیل جنایتکار است و ما ناچاریم به خاطر بقاء انقلاب با صهیونیزم جهانی و رژیم جعلی اسرائیل بجنگیم و تا نابودی کامل این غده سرطانی از پای نخواهیم نشست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در پایان گفت: انشاالله ما حکومت جهانی را تشکیل خواهیم داد و لازمه تشکیل آن فتح قدس می باشد که به یاری خدا با وجود جوانان پرشور انقلابی این امر اتفاق خواهد افتاد.







نام:
ایمیل:
* نظر: