جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۲:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
در راستای برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور انجام شد:
در آستانه برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم، سرکشی از خانواده معظم دو شهید روحانی شهرستان ارسنجان انجام شد.
در آستانه برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم، سرکشی از خانواده معظم دو شهید روحانی شهرستان ارسنجان با حضور امام جمعه، ریاست حوزه علمیه شهرستان ارسنجان، فرمانده وجمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، ریاست بنیاد شهید وتعدادی از مسؤولین انجام شد.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه محبوب شهرستان ارسنجان با اشاره به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس و اهمیت همراهی با رزمندگان ابراز کرد: در میان اقشار مختلف، آمار شهدای طلبه و روحانی نسبت به جامعه روحانیت بیشتر از شهدای دیگر اقشار و صنوف جامعه است واین بیانگر بصیرت، ولایتمداری وایثارگری روحانیون می باشد.

سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا،آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود، وانسان در دیدار با پدر و مادر و خانواده شهدا بوی بهشت را استشمام می کند.

حجت الاسلام فاطمی پویا نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان نیز اظهار داشت: همان‌طوری که همه شهدای عزیز ما برای نسل‌های مختلف الگو هستند، قطع به یقین شهدای عزیز روحانی هم برای ما الگو هستند.

در این دیدارها از خانواده‌های روحانیون شهید عبدالصمد کاووسی و محمدرضا کشاورز با اهدای چفیه متبرک مقام معظم رهبری، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تصاویر شهدا تجلیل شد.






نام:
ایمیل:
* نظر: