چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۷:۲۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و نیز بزرگداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ در مصلی نماز جمعه ارسنجان برگزار شد.
مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) و شهدای قیام ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان ونیروهای نظامی وانتظامی در مصلی نماز جمعه شهرستان ارسنجان برگزار شد.

در ابتدای مراسم تلاوت سوره «یس» به یاد حضرت امام خمینی (ره) وشهدای 15 خرداد به صورت همخوانی برگزار شد. سپس حجت الاسلام محمد جواد ابراهیمی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی (ره) به عوامل پیروزی و برخی ویژگی‌های اخلاقی و دوران مبارزاتی ایشان اشاره کرد.

وی ضمن تفسیر آیاتی از سوره های مزمل ومدثر گفت: مسیر پیروزی انقلاب توسط حضرت امام خمینی (ره) از قرآن گرفته شده است و اگر مسؤولین بخواهند پیرو خط نورانی امام خمینی باشند باید با آموزه های قرآن و شب زنده داری عجین باشند و اگر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی از آموزه های قرآن و شب زنده داری فاصله داشته باشد، وجود او مخلّ و مضر به این نظام خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: کسی که می خواهد مثل امام خمینی(ره) جامعه فرو رفته در تاریکی طاغوت را بلند کند باید با تلاوت قرآن در شب خودسازی کند و مسوولی که خودسازی نکرده باشد حتی توان مبارزه با فساد را ندارد.

در انتهای این مراسم مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حجت الاسلام علی اصغر احمدی به ذکر مصیبت در رثای امام خمینی (ره) و شهیدان کربلا به خصوص حضرت امام حسین (ع) پرداخت.




نام:
ایمیل:
* نظر: