شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۳:۵۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
آیین تکریم حجت الاسلام «عادل فاطمی پویا» و معارفه حجت الاسلام «محمد جواد محمودی» نمایندگان قدیم و جدید، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، در سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ارسنجان با حضور بسیجیان، مسئولین شهرستان و مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در سالن بصیرت برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محمودی زاده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ابتدا دو مورد از مهمترین رموز موفقیت امام (ره) برای کسی که بخواهد هم به صورت فردی و اجتماعی و هم سیاسی در زندگی موفق شود را بحث ایمان به خدا ، خدا محوری و خداباوری، و دیگری روحیه انقلابی، جهادی و استکبارستیز امام برشمرد.

وی افزود:امروزه اگر بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از حضرت امام، انقلاب اسلامی ما توانسته است در مقابل استعمار جهانی بایستد به واسطه همین ویژگی‌هایی است که مقام معظم رهبری از مکتب حضرت امام (ره) در رهبری خود پیاده کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در ادامه گفت:امروزه دشمن میدان مبارزه را در میدان دیگری دارد تمرین میکند و آن هم بحث ناامید کردن مردم نسبت به آینده است که در این عرصه وظیفه نیروهای‌ انقلابی با اتکای‌ به پروردگار این است که جامعه را نسبت به آینده امیدوار کند.

حجت الاسلام محمودی زاده اظهار داشت:فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در مقام مقدس سپاه‌پاسداران این هست که بایستی تلاش بکند پاسداران را از نظر موضوع و مسائل اعتقادی و معنویتی، روحیه انقلابی و جهادی بالا بکشاند که در کنار فرماندهی و مجموعه حفاظت اطلاعات و تک تک پاسداران انشاءالله در این عرصه موفق شوند. در پایان مراسم حجت الاسلام محمودی زاده با قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین عادل فاطمی پویا، طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد محمودی را به سمت نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان منصوب کرد.








نام:
ایمیل:
* نظر: