کد خبر: ۱۲۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس از مدارس مستقر در محله را این مدارس بازدید کرد تا با انعکاس مشکلات به مسئولان تعلیم و تربیت استان، نسبت به بهبود وضعیت آن رسیدگی شود
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس از مدارس مستقر در محله را این مدارس بازدید کرد تا با انعکاس مشکلات به مسئولان تعلیم و تربیت استان، نسبت به بهبود وضعیت آن رسیدگی شود. وی در بازدید از دبستان دخترانه و پسرانه علی اکبر قریشی که دارای قریب ۱۰۰۰ دانش آموز است، زیر ساخت های فرهنگی و کالبدی مدرسه را نامناسب ارزیابی دانست. این مدارس در منتهی الیه جنوب شهر شیراز در ناحیه ۴ قرار دارد که ۳۰ نفر از همکاران خدوم و پر تلاش فرهنگی در آن مامور به خدمتند. از انجا که دو سوم دانش آموزان این دو مدرسه از اتباع بوده و حجم قابل توجهی از این اتباع نیز اهل تسنن می باشند، در عرصه کار تربیتی و فرهنگی، نیازمند رسیدگی فراوانی  است، چرا که فقر والدین، رواج کودکان کار، رواج چند همسری والدین، تکثر جمعیت خانواده ها، اعتیاد برخی والدین، فرهنگ های ضد و نقیض دانش آموزان با هم، و از طرفی ضعف زیر ساخت بهداشتی مدرسه، نبود سیستم فاضلاب، قطعی مکرر آب، فقر مطلق برخی والدین، عدم زیر ساخت کلاس های هوشمند و سرانه نامطلوب مدرسه، فقدان معاونت های متفاوت برای مدرسه(بجز آموزشی)، کمبود منابع انسانی، بدهی سرسام آور قبض آب، ترک تحصیل ۶۳ دانش آموز بدلیل فقر مالی و نبود زیر ساخت آموزش مجازی و... رنجش خاطر والدین، کادر آموزشی و دانش آموزان را به همراه داشته است. 

بازدید سرزده مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس از مدارس مستقر در محله محروم سهل آباد

همچنین در بازدید از دبیرستان دخترانه حاج رقیه حقیقی واقع در محله سهل آباد که از ۲۳۸ دانش آموز برخوردار می باشد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند فرهنگیان فداکار و ابلاغ سلام مدیر کل محترم آموزش و پرورش به ایشان، مشکلات این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت که جهت حل معضلات آن گزارش مفصل آن به مدیر کل محترم آموزش و پرورش، مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان و ریاست محترم اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ انعکاس داده می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: