پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۷:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
توسط سپاه جهرم صورت گرفت
فرمانده سپاه جهرم به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، فرمانده حوزه و جمعی از بسیجیان بسیج اصناف و کارگری سپاه جهرم با رئیس و کارکنان اتاق اصناف این شهرستان دیدار کردند.
 به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم،فرمانده سپاه این شهرستان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، فرمانده حوزه و جمعی از بسیجیان بسیج اصناف و کارگری سپاه جهرم با رئیس و کارکنان اتاق اصناف این شهرستان دیدار کردند.

 در این دیدار، سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم ضمن تبریک روز ملی اصناف به مجموعه اصناف و بازاریان، از زحمات و تلاشهای رئیس و کارکنان زحمتکش اتاق اصناف و همچنین رؤسای  اتحادیه های صنفی به جهت تعامل و همکاری با بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم و بازاریان تشکر و تقدیر نمود.

 فرمانده سپاه جهرم همچنین ضمن اشاره به نقش بی بدیل اصناف و بازاریان در پیشبرد اهداف انقلاب و حضور در صحنه های حساس انقلاب، اصناف را بعنوان جلودار و لجمن(لبه جلویی منطقه نبرد) جنگ اقتصادی برشمرد و تاکید نمود: در مساله کرونا نیز مجموعه اصناف و کسبه بطور داوطلبانه همراه و همگام با مسئولین نظام و کمیته ملی مبارزه با کرونا جهت ریشه کن نمودن این بیماری منحوس بودند و نقش بسزایی را در این دوران ایفا نمودند . 
در پایان ، از طرف فرمانده سپاه جهرم ،قاب عکس منقّش به تمثال مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی به اتاق اصناف اهداء گردید . 

نام:
ایمیل:
* نظر: