پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۴:۱۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
فرمانده سپاه جهرم در گفتگو با تنویر
سرهنگ احمدی جابری علت نامگذاری ششم تا دوازدهم تیرماه در تقویم انقلاب اسلامی به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی را تبیین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم، در گفتگو با تنویر، علت نامگذاری ششم تا دوازدهم تیرماه را در تقویم انقلاب اسلامی به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی، تبیین می‌کند. 

 سرهنگ احمدی جابری با تاکید بر اهمیت بیان جنایات متعدد آمریکا در طول سالهای متمادی بر علیه ملت بزرگ ایران، بیان داشت:  6 تیر 1360 سوء قصد و ترور نافرجام به جان رهبر معظم انقلاب توسط گروه تروریستی فرقان که از آبادی آمریکای جنایتکار هستند اتفاق افتاد. 

وی افزود: 7 تیر 1360 بمب گذاری و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین یکی دیگر از حوادث پرتلاطم این هفته بود که آیت الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را به خاک و خون کشیدند. 

فرمانده سپاه جهرم یکی دیگر از حوادث هفته حقوق بشر آمریکایی را بمباران شیمیایی سردشت توسط صدام و مورد حمایت واشنگتن در هفتم تیر ماه سال ۶۰ بیان داشت. 

سرهنگ احمدی جابری 8 تیر 1360 ترور محمود کچویی رئیس زندان اوین توسط منافقین، 11 تیر 1360 ترور شهید آیت الله صدوقی امام جمعه یزد توسط منافقین،

12 تیرماه 1367 شلیک موشک به هواپیمای ایرباس ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت 290 مسافر و خدمه آن را از نمونه های دیگری از جنایات پر تعدد آمریکایی بر علیه ملت ایران ذکر نمود. 

وی ضمن اهمیت تبیین این جنایات و برشمردن حوادث تاریخ انقلاب و دست داشتن آمریکائیها در این جنایات، تاکید نمود: وظیفه ما در جهت تبیین این مسایل برای نسل جوان دشوار است. 

سرهنگ احمدی از حمله های گسترده فکری و فرهنگی دشمن در بستر فضای مجازی برای تغییر ارزشهای جامعه و فکر نوجوانان و جوانان گفت و خاطر نشان کرد: اگر امروز ما جنایات دشمنان را تبیین نکنیم در فضای فکری جوانان ما جای قاتل و مقتول، جای حق و باطل عوض خواهد شد. 

فرمانده سپاه جهرم گفت: از دیگر دشمنی های آشکار آمریکا با ملت ایران، وضع تحریم‌های ظالمانه است که امروزه همه شاهد و ناظر آن هستند.

وی از دیگر جنایات آمریکا را، به وجود آوردن شجره خبیثه داعش و گروههای سلفی تکفیری برای از بین بردن ملت ایران  ذکر نمود که بحمدلله با درایت رهبری معظم انقلاب و شجاعت شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم، این توطئه نیز از بین رفت.

سرهنگ احمدی جابری در پایان بیان داشت: جهاد تبیین فریضه ای است که به امر رهبر معظم انقلاب در تمامی ابعاد باید شکل بگیرد و ضمن مطالبه گری از مسئولین در جهت انجام وظایف قانونی و استیلای حق مردم، نگذاریم مردم را از آینده نظام ناامید کنند چرا که امید است این نظام اسلامی انشاالله به ظهر حضرت حجت(عج) ختم شود.  

نام:
ایمیل:
* نظر: