آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
سردار بوعلی:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: هر جا مشکلی در کشور ایجاد شود بسیج خود را در برابر آن مسؤول می‌داند و این امانتی است که به بسیجیان سپرده شده است.
 سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس از سپاه ناحیه ارسنجان سرکشی، و ضمن تکریم خانواده شهدا با کارکنان و بسیجیان این ناحیه دیدار کرد.  

در ادامه این دیدارها، وی به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و تعدادی از کارکنان با خانواده شهید محمد ابراهیم نعمت الهی دیدار کرد.  

در این دیدار، سردار بوعلی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا از اقدامات ارزشمندی است که باید انجام شود و نتیجه این دیدارها باید در رفع مشکلات آنان جلوه گر شود.  

هر جا مشکلی در کشور ایجاد شود، بسیج خود را در برابر آن مسؤول می‌داند

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه دیدار و سرکشی از سپاه ناحیه ارسنجان، پای صحبتهای فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج نشست و به درد دل آنان گوش داد و ضمن تشکر از تلاش‌های بسیجیان گفت: هر جا مشکلی در کشور ایجاد شود بسیج خود را در برابر آن مسؤول می‌داند و این امانتی است که به بسیجیان سپرده شده است.

وی افزود:بسیجی واقعی کسی است که مسؤوليت اصلی خود را خوب بفهمد و هر جا که مردم گرفتار شدند و نیاز به یک اقدام فراگیر باشد داوطلبانه وارد میدان می شود و خود را رقیب هیچ شخص و گروهی نمی داند.

در پایان مراسم سردار بوعلی ضمن تشکر از پیشنهادات سازنده فرماندهان پایگاه،به بسیجیان حاضر در جلسه قول مساعد داد که در جهت برطرف کردن دغدغه بسیجیان در زمینه های مختلف از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیا
نام:
ایمیل:
* نظر: