جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۷:۵۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
به مناسبت ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب
فرمانده حوزه مقاومت ام البنین (س) گفت: بانوان انقلابی و ولایتمدار بخش کردیان یک بار دیگر با حضور خود در این برنامه، نشان خواهند داد که ارزش های والای اسلامی تعالی زنان در جامعه را رقم می‌زند.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با بیست و یکم تیرماه، که روز ملی عفاف و حجاب نامیده شده است، اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در این شهر قطب آباد، برگزار میگردد.

خانم عزیزی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام البنین(س)، با اعلام این خبر، اظهار داشت: بانوان بخش کردیان با حضور خود در این برنامه، از حجاب خود دفاع خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که با حجاب فاطمی عداوت دارند،خواهند زد.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقابله با طرح استعماری کشف حجاب رضاخانی و همچنین شهدای امر به معروف و نهی از منکر، بیان داشت: یکی از بهترین معروف ها برای زن مسلمان، به استناد آیات قرآن، رعایت حجاب اسلامی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام البنین(س) بخش کردیان ضمن تأکید بر اهمیت احیاء دو واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز، افزود: بانوان انقلابی و ولایتمدار بخش کردیان که وارث حجاب فاطمی هستند، یک بار دیگر با حضور خود در این برنامه، نشان خواهند داد که ارزش های والای اسلامی تعالی زنان  در جامعه را رقم می‌زند.
خانم عزیزی ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و خداجوی بخش کردیان جهت حضور در تجمع بزرگ بانوان فاطمی که ساعت ۱۸/۳۰ روز سه شنبه ۲۱ تیرماه در باغ محل پارک سلامت قطب آباد، برگزار میگردد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه امروز به نوعی جهاد در مقابل توطئه های فرهنگی دشمنان است. 
اجتماع بانوان فاطمی بخش کردیان برگزار میشود


نام:
ایمیل:
* نظر: