پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۲:۱۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
سرهنگ احمدی جابری
فرمانده سپاه جهرم برنامه های دهه ولایت را در پنج محور فرهنگی، قرآنی، ورزشی، سازندگی و امنیتی معرفی نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در دهه امامت و ولایت که همه ساله از عید قربان تا عید غدیرخم نامگذاری شده است، برنامه های متنوعی توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت، در مساجد، معابر و تکایای شهرستان، برگزار میشود. 
سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۸۳ عنوان برنامه در ایام دهه ولایت توسط بسیجیان ولایتمدار شهرستان، برگزار میشود.
وی همزمانی این دهه با روز ملی عفاف و حجاب و برگزاری اجتماع بزرگ فاطمی را یکی از برنامه های شاخص، عنوان داشت. 
فرمانده سپاه جهرم برنامه های دهه ولایت را در پنج محور فرهنگی، قرآنی، ورزشی، سازندگی و امنیتی معرفی نمود. 

وی افزود: برپایی نمایشگاههای مختلف هنری، کتاب و کتابخوانی، برگزاری جشن، گلباران قبور مطهر شهدا، تهیه فیلم مستند غدیر، تولید محتوای فضای مجازی و فضا سازی سطح شهر، برپایی ایستگاههای صلواتی و کارگاههای آموزشی مهارتی را از جمله فعالیتهای این ایام نام برد. 

سرهنگ احمدی جابری برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد و پایگاههای مقاومت، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم را از جمله برنامه های قرآنی معرفی نمود. 

وی برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در سطح مساجد، محلات، پایگاهها و حوزه های مقاومت را به عنوان برنامه های ورزشی و برگزاری رژه اقتدار بسیج و اجرای گشتهای رضویون در جهت تامین امنیت پایدار، از جمله برنامه های امنیتی ایام دهه ولایت بیان داشت. 

فرمانده سپاه جهرم از اعزام تیم‌های مختلف جهادی به مناطق محروم در عرصه های مختلف خبر داد و افزود: جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه، ذبح دام قربانی و پخت و  توزیع غذای گرم بین محرومین را از جمله برنامه های بسیج سازندگی در این ایام عنوان داشت. 

نام:
ایمیل:
* نظر: