جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۰:۰۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
۴۰۰ نفر از بسیجیان مسجد امام حسین(ع) طی اقدامی کم نظیر، به وسیله یک رام قطار و یک فروند هواپیما به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، مسعود گواهیان فرمانده پایگاه نمونه کشوری امام حسین علیه السلام جهرم در گفتگو با خبرنگار تنویر ضمن اعلام  خبر اعزام بسیجیان این پایگاه به اردوی زیارتی مشهد مقدس، اظهار داشت: با لطف خدا و عنایت خاص امام رئوف پس از دو سال چشم انتظاری دوباره میهمان صحن و سرای رضوی شدیم.

 مسعود گواهیان در ادامه گفت: برای نخستین بار ۴۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) با بهره گیری از یک فروند هواپیما و یک رام قطار عازم مشهد مقدس و زیارت حضرت رضا (ع) شدند.
وی افزود: اعزام ۴۰۰ نفر به اردوی با طول مسافت ۱۵۰۰ کیلومتری با توجه عدم امکانات مناسب مانند ایستگاه قطار که شهرستان جهرم از آن برخوردار نیست، در نوع خود کم نظیر است .

فرمانده پایگاه امام حسین(ع) جهرم ضمن تأکید بر برکات زیارت امام رضا(ع) بیان داشت: بسیجیان ماح در یک اقدام بزرگ و بی سابقه فرهنگی، اجرای ســرود ۳۱۳ نفری امـــام رضـا‹ع› را با لباس های فرم مشابه درنمازجمعه مشهد مقدس و در حرم امام رئوف را داشتند که مورد استقبال زائران و مجاوران  قرار گرفت. 
اجرای سرود ۳۱۳ نفری در نمازجمعه مشهد مقدس
اجرای سرود ۳۱۳ نفری در نمازجمعه مشهد مقدس


نام:
ایمیل:
* نظر: