آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: طبخ ۳۰ هزار پُرس غذاگرم به مناسبت عید غدیر در کازرون انجام شد.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تبریک عید بزرگ غدیر خم بیان نمود: در راستای گرامی داشت هرچه بهتر و بیشتر دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم 30هزار پُرس غذای گرم تهیه و توزیع شد.
وی با توجه به تاکیدات و روایات وارده مبنی بر اطعام در ایام عید غدیر و ثواب‌های فراوان در این خصوص گفت: برای انجام این امر خداپسندانه همه گروههای جهادی، خیرین، پایگاههای بسیج، هیات امنای مساجد و حسینیه و امت حزب الله شهرستان کازروندر راستای بزرگداشت هرچه بهتر این ایام با تمام توان در خدمت به ائمه اطهار همه وجود خود را نثار نمودنند..
سرهنگ توکل ادامه داد: اولویت تقسیم غذا برای مناطق کم برخوردار شهرستان بوده و با توجه به احیای سنت ها در مراسمات و ایستگاههای صلواتی نیز با همکاری هرچه بهتر همه مجموعه ها تقسیم صورت گرفته است.
وی اضافه داشت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون با اجرای برنامه های متنوعی همچون برگزاری دعای عرفه، ذبح گوسفند، سخنرانی و مولودی خوانی، نمایش میدانی غدیر، همایش پیاده روی خانوادگی، همایش مدافعان حریم خانواده، جنگ شادی،شب شعر ،جشن غدیر،مسابقه نقاشی کودکان و....از دهه امامت و ولایت امسال میزبانی و استقبال نمودنند.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در انتهاء از عموم امت خداجوی شهرستان کازرون خصوصا بسیجیان ولایت مدار و ولایت پذیر شهرستان که در اجرای و گرامیداشت دهه امامت و ولایت همکاری و عنایت داشتند کمال تقدیر و تشکر را نمود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: