آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
معاون اجتماعی سپاه فجر فارس:
معاون اجتماعی سپاه فجر فارس:دعوت به حجاب با حساب و کتاب در شیراز
معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با اشاره به اجرای طرح «چهارشنبه‌های طلایی» در شیراز در راستای ترویج عفاف و حجاب گفت: این برنامه، یک فعالیت ایجابی با چاشنی محبت و نوع‌دوستی در حوزه‌ امر به معروف و نهی از منکر است که با برداشتن دوقطبی‌های کاذب، مروج فضای عقلانیت، استدلال و منطق در بین جامعه است.

محمدجعفر دوستدار، معاون اجتماعی سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، معاون اجتماعی سپاه فجر فارس امروز، ۲۶ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انجام کارهای عمیق و دقیق در فعالیت‌های فرهنگی، گفت: با رفتارهای هیجانی، بدون پشتوانه مطالعاتی و علمی، نمی‌توان توفیقی در اصلاح سبک زندگی داشت.

وی با تشریح فعالیت یک‌ساله چهارشنبه‌های طلائی که به‌صورت مستمر هر هفته در سراسر استان فارس در حال برگزاری است، افزود: در این طرح دختران و زنان دغدغه‌مند ضمن فراگیری آموزش‌ و مهارت‌های لازم، با برپایی غرفه‌های جذاب در نقاط مختلف، ضمن ارتباط‌گیری هدف‌مند با مخاطبان، ضمن برقراری رابطه‌ی صمیمانه، در خصوص اهمیت موضوع عفت و حیا صحبت می‌کنند و نتیجه‌ این نگرش و رفتار، ضمن از بین بردن فاصله‌ها، زمینه‌ساز حس نوع‌دوستی و اقبال جامعه به زنان مومن و انقلابی است.

دوستدار اظهار کرد: برنامه چهارشنبه‌های طلائی، یک فعالیت ایجابی با چاشنی محبت و نوع‌دوستی در حوزه‌ امر به معروف و نهی از منکر است که با  برداشتن دوقطبی‌های کاذب، مروج فضای عقلانیت، استدلال و منطق در بین جامعه است.

وی افزود: بنا داریم در تاريخ‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه، در رویدادی دو روزه بیش از ۴۰ تیم فعال چهارشنبه‌های طلائی، در سومین حرم اهل‌بیت(ع) گرد هم جمع شوند و ضمن آشنایی و بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر و هم‌چنین ارتقای سطح توانمندی‌های تیمی و فردی آنان، عملیات فرهنگی مشترک بزرگ میدانی را در نقاط مختلف شهر شیراز انجام دهند.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس اظهار کرد: این برنامه مصوب قرارگاه عفاف و حجاب استان به ریاست استاندار فارس است و با مشارکت و هم‌کاری اعضای این قرارگاه و حضور مسئولان کشوری و استانی در هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: