جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۸:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم:
سرهنگ نورزاد از فعالیت گروههای جهادی بسیج در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، سلامت و محرومیت زدایی در دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد مسئول بسیج سازندگی سپاه این شهرستان در گفتگویی کوتاه از فعالیتهای مختلف بسیجیان ولایتمدار شهرستان، در دهه امام و ولایت، خبر داد.

وی اظهار داشت: در ایام دهه ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم، گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج، به فعالیت های جهادی در عرصه های مختلف سازندگی پرداختند.
سرهنگ نورزاد در ادامه از ذبح ۹۰ رأس گوسفند و توزیع گوشت گرم بین خانواده های نیازمند در عید سعید قربان، برپایی ۶۵ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهرستان و توزیع ۳۵۰۰۰ پرس غذای گرم در این ایام توسط بسیجیان خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان ولایتمدار این شهرستان، عنوان داشت: ۷۰۰ بسته کمک معیشتی، لوازم التحریر و کمک جهیزیه، توسط گروههای جهادی بسیج تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ضمن تأکید بر همزمانی اجرای این فعالیتها با دهه ولایت و برگزاری مراسمات جشن و سرور عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر خم، در پایان گفت: تعدادی از گروه های جهادی نیز در این ایام،  در چندین روستا به فعالیت در عرصه های مختلف عمرانی، سلامت، فرهنگی، آموزشی و...  پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر: