پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
معاون قاراگاه ثارالله تهران:
معاون قاراگاه ثارالله گفت: چالش اصلی امروز ما عرصه جنگ نرم است و شما فعالین فضای مجازی در سنگر اول قرار دارید و مستقیم با دشمن در حال نبرد هستید.

به گزارش تنویر سردار سید باقر سادات حسینی در همایش یاران منتظر که با حضور فعالین فضای مجازی بسیج بعد از ظهر روز گذشته در حسینیه مسلم بن عقیل شهر مهر برگزار شده بود اظهار داشت:نظام مقدس جمهوری اسلامی که بنا دارد با برپایی تمدن جهانی اسلام زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کند علی رغم همه تهاجم ها و کارشکنی های دشمن در عرصه سخت به بازدارندگی و اقتدار بین المللی رسیده است.

این یادگار دفاع مقدس گفت: در جنگ تحمیلی ما با ابتدایی ترین امکانات می جنگیدیم و حتی سیم خاردار به ما نمی دادند اما امروز ما به 30 کشور دنیا سلاح صادر می کنیم.


امروز فعالین فضای مجازی در سنگر اول مبارزه با دشمن قرار دارند

معاون قرارگاه ثارالله تهران بیان داشت: عرصه نیمه سخت دومین عرصه ایست که جمهوری اسلامی با آن مواجه است و در این عرصه نیز به قدرت قابل توجهی رسیده ایم و امروز رژیم منحوس صهیونیستی و دیگر کشورهای متخاصم می داند که اگر اقدامی علیه ما انجام دهد چند برابر آن پاسخ دریافت می کند.

وی با بیان اینکه امروز چالش اصلی ما در عرصه نرم است و اگر به فضل پروردگار و تلاش شما فعالین فضای مجازی این عرصه را عرصه ی اقتدار خود قرار دهیم تمدن نوین اسلامی و زمینه ظهور محقق خواهد شد، افزود: امروز شما فعالین فضای مجازی در سنگر اول قرار دارید و مستقیم با دشمن در حال نبرد هستید.

سردار سادات حسینی با استناد به آیه آخر سوره مبارکه حج فعالین فضای مجازی را در شمار برگزیدگان الهی در عرصه جهاد خواند که می بایست حق جهاد را بجا بیاورند و بیان داشت: هماهنگونه که علامه طباطبایی فرمودند برای ادای حق جهاد باید اخلاص داشته باشیم و هرآنچه در اختیار داریم را به میدان بیاوریم.


امروز فعالین فضای مجازی در سنگر اول مبارزه با دشمن قرار دارند

وی با بیان اینکه اصلی ترین راهبردی که برای ادای حق جهاد در اختیار ماست تدابیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است، گفت: امروز یک حرکت اثربخش فعال فضای مجازی با جهاد رزمندگان ما در دفاع مقدس برابری می کند و شما با اقدامات خود جامعه و جوانان را در مقابل انحرافات گوناگون صیانت می کنید.

معاون قارارگاه ثارالله با بیان این پرسش که چرا ما در فضای مجازی بجای اینکه کنشکر و آفند کننده باشیم عمدتا پدافند می کنیم، اظهار داشت: فضای مجازی یک عرصه گسترده، عمیق، سیال، ترکیبی و ... است و هرکسی نمی تواند بدون آگاهی وارد این فضا شود.

وی ادامه داد: حجاب یک مسئله ی اجتماعی است اما در فضای مجازی می توان مسئله اجتماعی را تبدیل به مسئله امنیتی، سیاسی، اقتصادی و ... کرد و بدون آگاهی نمی توان وارد این عرصه شد.

سردار سادات حسینی گفت: اولین اقدام ما رصد فضا مجازی است تا بتوانیم به یک تحلیل و روندیابی درست دست پیدا کنیم و اقدامات دشمن را پیش بینی کنیم تا بتوانیم اقدامات لازم را برای پیشگیری انجام دهیم.

این مقام مسئول افزود: دومین اقدام ما در فضای مجازی تولید محتوا است که می بایست هماهنگونه که رهبر انقلاب امر فرمودند به صورت آتش به اختیار و خودجوش اقدام به تولید محتوا کنیم و یکی از منابع اصلی ما برای تولید محتوا استفاده از تقویم تاریخ ایران و انقلاب است.

سردار سید باقر سادات حسینی در سخنان پایانی خود بیان داشت: آخرین عرصه در فضای مجازی مبحث انتشار است که ما باید در جهت انتشار محتوای تولید خود در راستای اطلاع رسانی وقایع و بی اعتبار سازی سیاه نمایی و مایوس سازی دشمن قوی ظاهر شویم تا بتوانیم موفق شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر: