آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: عملکرد درخشان سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت زدایی مرهون تلاش خستگی ناپذیر اعضای گروه های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت زدایی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سردار یداله بوعلی با بیان اینکه سپاه فجر در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه مقام برتر را در حوزه محرومیت زدایی بدست آورد، گفت: عملکرد درخشان سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت زدایی مرهون تلاش خستگی ناپذیر اعضای گروه های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت زدایی است.
وی با تجلیل از نقش آفرینی فعال جهادگران بسیجی و فعالان عرصه محرومیت زدایی، گفت: موفقیت فارس در عرصه های مختلف و بخصوص در حوزه خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه یک الگو و شاخص برای کشور است.
وی افزود: کسب مقام برتر در حوزه محرومیت زدایی در سطح کشور را به تمام بسیجیان جهادگر و فعالان عرصه محرومیت زدایی فارس تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی سربلندی روزافزون و موفقیت دارم.
وی با بیان اینکه درخشش سپاه و بسیج فارس محدود به حوزه محرومیت زدایی نمی شود، گفت: طرح هایی نظیر طرح نذر رهایی، طرح توکاد (تامین وسایل کمک آموزش برای دانش آموزان نیازمند)، برگزاری باشکوه نهضت کمک مومنانه و حضور در کنار کادر بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی نمونه های درخشان دیگری از افتخارآفرینی سپاه و بسیج فارس است.
وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی بسیج فارس برای حضور فعال در فرآیند واکسیناسیون و کمک به کادر بهداشت و درمان فارس آمادگی کامل دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: