کد خبر: ۱۲۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز
حجت الاسلام حاجی پور تصریح کرد: شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی نیازمند انسان‌های تربیت یافته از درون مسجد است و رشد و تعالی جامعه در عرصه‌های مختلف در گرو وحدت و انسجام و تربیت نسل جوان امروزی است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با بیان اینکه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی نیازمند انسان‌های تربیت یافته از درون مسجد است خواستار توجه ویژه ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد برای دعوت جوانان به حضور در مساجد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور   در همایش ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه بسیج شمال غرب شیراز با بیان اینکه مسجد، از ارکان ائمه جماعت، هیئت امنا و پایگاه بسیج با هدف برنامه‌ریزی کار فرهنگی شکل گرفته است، اظهار داشت: پایگاه بسیج که در دل مسجد قرار دارد با وحدت قلوب و همدلی ارکان مسجد با  اقدامات فرهنگی جوانان را تشویق در حضور مساجد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه زمینه کار فرهنگی مناسب این است که جوانان را به امر نماز تشویق کنیم، مسیر و رشد تعالی جامعه را این راه دانست و عنوان کرد: در یک مسجد، نسل جوان نماز خوان باید تربیت کنیم.

حاجی‌پور گفت: در دوران جنگ تحمیلی  جوانان 18 تا 25 ساله که بیشتر اهل نماز شب بودند از همین مساجد به مرتبه بالای معنوی رسیده بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز تصریح کرد: شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی  نیازمند انسان‌های تربیت یافته از درون مسجد است و رشد و تعالی جامعه در عرصه‌های مختلف در گرو وحدت و انسجام و تربیت نسل جوان امروزی است.

وی ادامه داد: مطالبه مقام معظم رهبری در تمدن سازی اسلامی، افق فراجناحی و گروهی است که  با وحدت و همدلی دین محور محقق می‌شود.

در ادامه این همایش، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در ایام دهه اول محرم  پایگاه‌های بسیج  برای تامین امنیت و نظم در  تردد دسته‌‌های  عزاداری  برای بهتر برگزار شدن عزاداری سرور و سالار شهیدان حضور دارند.

سرهنگ بنایی تصریح کرد: استحکام مذهب تشیع و دین اسلام به قیام امام حسین (ع) است؛ عزاداری امام حسین (ع) خودجوش و مردمی است و زیبایی کار به  برپایی موکب‌ها و هیئت‌ها بدون بودجه دولتی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: