آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: ۲۱ گروه جهادی در جریان بارندگی‌های شدید شهرستان کازرون جهت کمک به مردم ایفاء نقش کردند.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: 21گروه جهادی در جریان بارندگی های شدید شهرستان کازرون جهت کمک به مردم ایفاء نقش کردند.
وی اذعان داشت: با توجه به جلسات صورت گرفته ستاد بحران شهرستان کازرون و پیش بینی ها و هشدارهای انجام شده به کلیه مراکز و نهادهای خدمات رسان، ۳۱گروه جهادی توسط بسیج سازندگی این شهرستان جهت کمک به حوادث احتمالی برای کمک به مناطق سیل زده به حالت آماده باش هستند.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: با توجه به بارندگی های شدید در برخی از مناطق شهرستان کازرون در 48ساعت گذشته و گزارش های رسیده برخی معابر و مسیرهای شهری بر اثر بارش باران دچار آب‌گرفتگی شدند که 215جهادگر در قالب 21گروه جهادی در کمک به سایر ادارات و نهادهای خدمت رسان برای رفع مشکل ایجاد شده حضور یافتند.
وی با توجه به اینکه یکی ماموریت اصلی سپاه و بسیج ،بسیج تمام نیروها و امکانات در کمک به مردم در بحران ها و حوادث می باشد اشاره نمود: بسیج سازندگی شهرستان کازرون از لحظه ی وضعیت خطر اعلام شده سیل برای شهرستان کازرون تمام گروههای جهادی در بخش ها و شهرستان وضعیت و آماده باش لازم را برای کمک به هر منطقه ای که احتیاج به کمک داشته باشند را تا لحظه ی آخر حوادث از پیش تعیین نشده حاصل نموده است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در انتها از همه ی شهروندان خواست تا با رعایت مسائل ایمنی در مواقعی که بارندگی‌ها ی سیل آسا هست حتی المقدور از تردد غیر ضروری در سطح شهرستان خودداری نموده و در کنار نهرهای بزرگ واقع در مراکز و اطراف شهر کمتر حضور یابند تا مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: