کد خبر: ۱۲۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز از آبگرفتگی و خسارت به ۶۱ خانه در شمال غرب شیراز خبر داد و گفت: پاکسازی خانه های مدفون شده به گل و لای توسط گروه های جهادی بسیج در حال انجام است.
عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز صبح امروز با بیان اینکه در ساعات اولیه آبگرفتگی وسیل در شمال شیراز  گروه های  بسیج  در منطقه جوادیه ، دوکوهک ،گویم و جوادیه برای کمک به مردم  حضور پیدا کرده اند گفت :   ۶۱باب منزل در چهار منطقه شمال غرب شیراز  گویم،  دوکوهک ، شیمی گیاه و جوادیه دچار آبگرفتگی شده است و خسارت زیادی به اموال مردم وارد شده است و خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم .

وی تصریح کرد :  آبگیری معابر و تعدادی از منازل مسکونی و واحد های تجاری  محدوده شهرک جوادیه و لاله پس از بارش شدید باران شنبه شب که منجر به خسارت به منازل ، اسباب و اثاثیه و تاسیسات شهری گردید .

بنایی خاطر نشان کرد : سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)  با استفاده از ظرفیت 22 گروه جهادی بسیج و امکانات بعضی از ادارت و نهادها  توانسته تمامی خانه های مردم که بخشی از آن در گل و لای مدفون شده بود را پاکسازی نموده و همچنین بخشی از اقدامات پدافندی نیز صورت گرفت.

این مقام  مسئول تشریح کرد : فقط یک مورد از منازل که  ایمنی لازم نداشته با هماهنگی در فرهنگسرا اسکان داده شد تا در اسرع وقت پس از ایجاد ایمنی لازم مساعدت گردد. در حال حاضر خانواده های آسیب دیده نیاز به پشتیبانی اسباب منزل دارند که جهت این مهم با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه  هماهنگی لازم جهت بازدید میدانی به عمل آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در شمال غرب شیراز  گفت: حجم خسارت ها به منازل و اسباب ضروری مردم  جهت پوشش بیمه‌ای خسارت های وارده نیاز به دستگاه های ذیربط می باشد که  عمده خسارت ها و آبگرفتگی به منزل ، مغازه و باغ شهر می‌باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر: