آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
فرمانده سپاه ناحیه سرچهان :
فرمانده سپاه ناحیه سرچهان گفت: ۳۵ گروه جهادی به استعداد ۸۰ نفر در سیل اخیر به مردم خدمات رسانی کردند.
 
سرهنگ برزگر فرمانده سپاه ناحیه سرچهان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به سیل اخیر، از امدادرسانی بسیج از آغاز شروع سیل خبر داد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی و بسیجیان این ناحیه از ابتدای بارش‌ها، آماده‌باش بودند و خدمات‌رسانی را آغاز کردند.

وی، اسکان حدود ۳ هزار نفر در سالن‌های ورزشی، مساجد و حسینیه‌های شهرستان، کمک به تخلیه ۱۵۰ را مسکونی، نجات بیش از ۳۰۰ نفر افراد گرفتار در نقاط آسیب پذیر، و بازدید از تمام ۲۲ نقطه سیل‌زده شهرستان را از جمله خدمات آغازین بسیجیان سرچهان در سیل اخیر عنوان کرد.

به گفته برزگر، توزیع بسته‌های غذایی و پتو در میان سیل‌زدگان، لایه‌روبی مسیر‌های منازل و خانه‌های آب گرفته، پیگیری یک دستگاه لودر از سپاه فجر و استقرار آن در شهر حسامی، و به کارگیری حدود ۳۵ گروه جهادی به استعداد ۸۰ نفر، از جمله دیگر خدمات سپاه ناحیه سرچهان در سیل اخیر است.

فرمانده سپاه ناحیه سرچهان ادامه داد: هماهنگی و تعامل با تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان، تعامل و همکاری و بلوک‌بندی شهر ‌زده حسامی با فراجا، از دیگر اقدامات در راستای حدمت‌رسانی در سیل است.

وی گفت: مدیریت سد کره‌ای و ‌اقناع‌سازی کشاورزان و دامداران در راستای پرهیز از تردد در مسیرهای سیلابی شهرستان با کمک تیم‌های بسیجی، از جمبه دیگر خدمات سپاه ناحیه سرچهان به مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: