چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۳:۴۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
مدیر دارالقرآن بسیج جهرم خبر داد:
حسن عزیزی گفت: ۲۰۳ حلقه قرآنی در رشته های مختلف روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن در شهرستان جهرم فعالیت دارند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حسن عزیزی نیا مدیر دارالقرآن بسیج این شهرستان، از فعالیت ۲۰۳ حلقه قرآنی در رشته های مختلف روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن در شهرستان جهرم خبر داد.

حسن عزیزی نیا گفت: تعداد ۵۰۷ حلقه صالحین در پایگاه های بسیج شهرستان فعالیت دارند که از این بین، ۲۰۳ حلقه قرآنی در رشته های مختلف اعم از روخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن کریم وجود دارد.
عزیزی نیا افزود: طی یک سال گذشته فعالیت های قرانی در پایگاه های بسیج افزایش داشته و مسابقات قرآنی در رشته های مختلف در پایگاه های بسیج برگزار می‌شود. 

حسن عزیزی نیا در پایان به دو پایگاه فعال قرآنی در شهرستان اشاره کرد و گفت: پایگاه تخصصی قرآنی الهادی علیه السلام و آل طه با رویکرد آموزش تخصصی حفظ قرآن ویژه کودکان و افراد بالای ۱۱ سال از جمله پایگاه های تخصصی قرآنی در شهرستان می باشد که تاکنون قریب به ۷۰۰ نفر در این دو پایگاه برای آموزش های تخصصی حفظ قرآن در شهرستان جهرم ثبت نام نموده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: