آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
جانشین فرماندهی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده گفت: آزادگان از با اخلاص‌ترین و فداکارترین و ارزشمندترین فرزندان ایران اسلامی هستند و ایستادگی و حماسه آفرینی آنان موجب سربلندی کشور در تاریخ است.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده در دیدار با آزادگان دفاع مقدس ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به کشور، گفت: حماسه آفرینی و پایمردی شهدا، ایثارگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس یکی از ارکان اساسی اقتدار ایران اسلامی است و ازخودگذشتگی ایشان در دفاع از انقلاب اسلامی هرگز از اذهان مردم پاک نخواهد شد.
وی با بیان اینکه 26 مرداد یک روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: آزادگان از با اخلاص‌ترین و فداکارترین و ارزشمندترین فرزندان ایران اسلامی هستند و ایستادگی و حماسه آفرینی آنان موجب سربلندی کشور در تاریخ است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه آزادگان سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی هستند، گفت: خاطرات دوران سخت اسارات می تواند بعنوان یک منبع مورد توجه فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس قرار بگیرد و آثار فاخر هنری بر مبنای آن تولید و به نمایش درآید.
سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده خاطرنشان کرد: آثار هنری فاخر و انقلابی با موضوع آزادگان و دفاع مقدس بدون شک با استقبال نسل جوان و آینده ساز کشور مواجه می شوند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر افزود: صبر، حمایت و پایداری خانواده های آزادگان نیز یکی از عوامل موثر در  افتخارآفرینی، سربلندی و استقامت تاریخ ساز آزادگان در دوران دشوار اسارت بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: