کد خبر: ۱۲۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
طی آئینی با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، ضمن قدردانی از فرمانده پیشین، احمدی جابری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز، معرفی شد.

طی مراسمی با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ پاسدار عباس بنایی‌خیرآبادی، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی‌جابری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شهرستان شیراز معرفی شد.

به نقل از سپاه شیراز، سردار بوعلی، کارنامه فرماندهی ناحیه محمدرسول‌الله(ص) را درخشان توصیف و با بیان اینکه در این ناحیه همواره شاهد اقدامات مبتکرانه و خلاقانه بوده‌ایم، خاطرنشان کرد که سرهنگ احمدی جابریه نیز سابقه فرماندهی سه ناحیه از سپاه در شهرستان‌های سروستان، استهبان و جهرم را در کارنامه دارد.

مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) نیز با قدردانی از اقدامات اجرایی شده در این ناحیه، تاکید کرد که سرهنگ بنایی از فرماندهان مخلص سپاه محسوب می‌شود که خصوصیت‌هایش عامل محبوبیت او در اقشار مختلف بوده است.

حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، انسجام پایگاه‌های مقاومت در محدوده شمالغرب شیراز را از فعالیت‌های تاثیرگذار این ناحیه از سپاه دانست.

فرمانده پیشین سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) نیز با اشاره به وقوع اغتشاشات آبان 98 و شیوع کرونا، از وقایع مهم دوران خدمت او بوده است، گفت: در ایام ابتدایی شیوع کرونا با تاسیس کارگاه‌های تولید ماسک، ضدعفونی معابر و کمک به کادر درمان در قالب تیم‌های مشروح در طرح شهید سلیمانی، کمک‌های فراوانی به مردم انجام شد.

عباس بنایی‌خیرآبادی، تاسیس سوله ورزشی، احداث ساختمان سپاه ناحیه، توزیع 72 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، مرمت و ساخت 138 خانه برای محرومان، آزادی 28 زندانی جرائم غیرعمد، تاسیس 18 کارگاه اشتغالزایی، ثبت و ساماندهی 106 گروه جهادی، اهداء 47 سری جهیزیه، ایجاد 32 صندوق قرض‌الحسنه، آبرسانی به روستاهایی در فارس و سیستان و بلوچستان و ... را بخشی از خدمات این ناحیه از سپاه به مردم عنوان کرد.

این مقام نظامی همچنین با اشاره به برگزاری ۱۰۸ یادواره شهدا و ۳۴۸ مورد پشتیبانی از اردوهای فرهنگی ورزشی و ... به عنوان خدمات فرهنگی انجام شده طی سه سال اخیر، یاد و از همراهی بسیجیان برای تحقق این برنامه‌ها قدردانی کرد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز نیز خاطرنشان کرد: عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، محور حرکت همه نهادها به ویژه سپاه و بسیج است.

سرهنگ غلامعلی احمدی گفت: خدمت صادقانه به مردم در بخش‌های مختلف رسالت مهم بسیج در این برهه از زمان است و همه باید برای تحقق این ماموریت تلاش کنیم.

توزیع ۷۲هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا تا کنون توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز

نام:
ایمیل:
* نظر: