آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی
سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی گفت: توزیع ۷۲هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا تا کنون توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز
  آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز با حضور فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این آیین، با اشاره به اینکه در ناحیه محمد رسول الله شیراز همواره شاهد کارهای مبتکران و خلاقانه بودیم، اظهار داشت: سرهنگ احمدی جابریه هم که قرار است بعد از این سکان هدایت این ناحیه را بر عهده بگیرد، سابقه فرماندهی سه ناحیه دیگر را در کارنامه خود دارد.
سرهنگ پاسدار عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سابق سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز هم در این مراسم، با اشاره به اینکه در سال اول خدمت اینجانب در این ناحیه، ابتدا با فتنه آبان ۹۸ مواجه شدیم و پس از آن با شیوع کرونا، به تاسیس کارگاه های ماسک سازی، ضدعفونی کردن معابر و کمک به کادر درمان در قالب تیم های مشروح در طرح شهید سلیمانی، اشاره کرد.
وی همچنین با اشاره به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۹۸، از خدمات انجام شده در طول سه سال گذشته در ناحیه محمد رسول الله شیراز نام برد و گفت: تاسیس سوله ورزشی و همچنین ساخت ساختمان سپاه ناحیه از خدمات این سال‌هاست.
سرهنگ بنایی با بیان اینکه در این سه سال ۷۲ هزار بسته معیشتی از سوی ناحیه محمد رسول الله شیراز میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد، این خدمت را از خدمات جهادی این ناحیه از سپاه فجر فارس عنوان کرد.
مرمت و ساخت ۱۳۸با منزل محروم، آزادسازی ۲۸ زندانی جرائم غیرعمد، تاسیس ۱۸ کارگاه اشتغالزایی به صورت غیر مستقیم، ثبت و ساماندهی ۱۰۶ گروه جهادی در سامانه اطلس و اهداء ۴۷ سری جهیزیه، و ایجاد ۳۲ صندوق قرض الحسنه از دیگر خدمات جهادی سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز است که سرهنگ بنایی از آن یاد کرد.
به گفته وی، خدمت‌رسانی و آب‌رسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان، و نیز مرودشت، لار و لامرد توسط گروه جهادی مالکوم ایکس از دیگر خدمات گروه های جهادی ناحیه محمد رسول الله شیراز در ایام کرونا ست.
برگزاری ۱۰۸ یادواره شهدا و ۳۴۸ مورد پشتیبانی از اردو های فرهنگی ورزشی، از خدمات فرهنگی ناحیه محمد رسول الله در سه سال گذشته است که فرمانده سابق این ناحیه از آن یاد کرد و ادامه داد: از آحاد بسیجیان، فرماندهان پایگاه هاو حوزه‌ها که در هر عرصه، شبانه روزی پای کار بودند، تشکر میکنم و حلالیت می طلبم که در وقت و بی وقت با فراخوان های مختلف از آنها می خواستیم که در میدان باشند.
در ادامه، حجت الاسلام عباس حاجی پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز هم سرهنگ بنایی رو یکی از فرماندهان مخلص در سپاه دانست و با اشاره به خصلت‌های اخلاقی ویژه وی که باعث محبوبیت در میان اقشار مختلف شده است، ادامه داد: انسجام پایگاه های مقاومت در منطقه شمال غرب شیراز، از جمله فعالیت های خاص سرهنگ بنایی در این ناحیه است.

توزیع ۷۲هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا تا کنون توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز
حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرک‌های غرب شیراز هم در این مراسم، بر ارتباط تنگاتنگ میان دو نهاد دفتر امام جمعه و ناحیه سپاه تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی همه مجموعه ها باید دست در دست هم و در کنار مردم قرار بگیرند، تصریح کرد: مردم امروز از مسجد محل، امام جمعه، و پایگاه محل، خدمات اجتماعی می خواهند.
حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه اگر کسی که لباس خدمت به مردم را بر تن می کند در جامعه باشد و به مردم خدمت کند مردم او را روی سر خود جای می‌دهند، تاکید کرد: مردم نشان دادند که خادم خود را میشناسند و قدردانی مردم از حاج قاسم عزیز، این امر را به اثبات رسانده است؛ و اگر حاج قاسم عزیزی مردم است به دلیل این است که مرد میدان بوده بر در کف جامعه به مردم خدمت می کرده است.
به گزارش بسیج، در پایان این مراسم، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز معرفی شد. وی تجربه فرماندهی سپاه نواحی سروستان، استهبان و جهرم را در کارنامه خود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: