آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: به همت خیرین ومشارکت گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) سپاه ناحیه کازرون یک باب منزل به یک خانواده کم برخوردار این بخش تحویل داده شد.
  سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: به همت خیرین و مشارکت گروههای جهادی حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج)سپاه ناحیه کازرون یک باب منزل به یک خانواده کم برخوردار این بخش تحویل داده شد.
وی ادامه داد: ساخت این مسکن به همت خیرین بخش کنارتخته و فعالیت های شبانه روزی گروه جهادی حوزه صاحب الزمان(عج)در مدت زمان 4ماه ساخته شده و تحویل خانواده بی سرپرست شده است.
سرهنگ توکل با بیان اینکه در ساخت و ساز این واحد مسکونی مسئولان بخش خشت و کنارتخته نیز همکاری و عنایت داشته اند اظهار کرد: ادارات و ارگان های مرتبط با ساخت و ساز مسکن مانند شهرداری، اداره برق و آب و گاز و دیگر ادارات نیز در این امر خداپسندانه مشارکت نموده اند.
وی بر گسترش و فرهنگ سازي اين گونه طرح ها تاكيد كرد و گفت: در جامعه اسلامی ما خیرین در قالب های مختلف اقدام به انجام کارهای خیرخواهانه می کنند که کمک به تامین مسکن نیازمندان یکی از اعمال زیبا و خداپسندانه ی است که بسیج سازندگی با همکاری خیرین و گروههای جهادی مشارکت می نمایند.
سرهنگ توکل افزود: ساخت این خانه محروم به مساحت 130مترو کمک هزینه ای بالغ بر 250میلیون تومان توسط خیرین و برخی هزینه های دیگر که توسط گروههای جهادی و سایر ادارات بخش کنارتخته همت داشته اند در یک برنامه کوتاه مدت تکمیل و تحویل مادر سرپرست خانواده با 4فرزند شده است.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه خیرین و خصوصا گروههای جهادی همیشه پا به کار که در کمک به مناطق و خانوادههای کم برخوردار پیش رو هستند از خیرین و معتمدین شهرستان جهت کمک به خانوادههای نیازمند در عرصه های مختلف،جهت همکاری با بسیج سازندگی سپاه کازرون دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: