آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اعزام دانشجویان این استان به عراق جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

اعزام دانشجویان فارس به همایش پیاده روی اربعین


به گزارش خبرگذاری تنوير، سعید یوسفی امروز در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به آغاز عملیات فرهنگی اربعین حسینی، بسیج دانشجویی از زمان شروع این آیین بزرگ علاوه بر اینکه برای زیارت با معرفت مخاطبان دانشجو و دانشگاهی زمینه سازی کرده، به دنبال گسترش جلوه های زیبا از حیات طبیعی و جلوگیری از آفت ها و آسیب ها و آماده سازی بستری مناسب برای شکل گیری جهان و پذیرش حکومت مهدوی هم بوده است.

وی، زنده نگه داشتن نهضت اندیشه ها و مواضع سید الشهدا(ع) در فضای آموزش عالی را از اهداف اجرای برنامه پیاده روی دانشجویی اربعین حسینی برشمرد و افزود: معرفت افزایی و امام شناسی دانشجویان و حفظ و تعظیم شعائر الهی در فضای آموزش عالی کشور از اهداف دیگر مراسم پیاده روی دانشجویی اربعین حسینی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه هیئت های دانشجویی در ایام محرم و صفر و منتهی به اربعین در دانشگاه های این استان فعال هستند، ادامه داد: پویش های مجازی اربعین حسینی، تولیدات فرهنگی و رسانه ای، تولید محتوای آموزشی و توجیهی اربعین حسینی صورت گرفته است.

یوسفی از اعزام 2500 دانشجوی بسیجی از استان فارس به مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: تعداد 1500 دانشجو در قالب کاروان و 1000 دانشجوی بسیجی به صورت انفرادی از استان فارس به سفر اربعین اعزام می شوند.

وی بیان داشت: موکب های دانشجویی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر زائران و همچنین کشور عراق برپا می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، اجتماع عظیم اربعین را نمودی از خصوصیات جامعه عصر ظهور حضرت ولی عصر(عج) عنوان و خاطرنشان کرد: در استان فارس مراسم دانشجویی ویژه جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: