آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد؛
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چرا که توطئه های آنها را نقش برآب می کند.
 
خنثی کردن توطئه های دشمنان با جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری تنویر ، سعید یوسفی در مراسم اختتامیه رویداد ملی تبیین گران بدون مرز که به همت هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: غربی ها در طول تاریخ برای برتری علمی خود ترفندهای متعددی را بکار گرفتند که برای بی اثر کردن این ترفندها ابتدا باید آن ها را شناخت و سپس برای غلبه بر آن ها برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تسخیر ملت ها و گرفتن اراده مبارزه از آن ها است افزود: یکی از راه های رسیدن به اقتدار، جهاد علمی بوده که در این راستا نیاز به تبیین است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چرا که توطئه های آنها را نقش برآب می کند.

یوسفی تصریح کرد: جهاد تبیین یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با یأس‌آفرینی دشمنان در جامعه و شناساندن توانمندی‌های کشور به جامعه است.

وی با تاکید بر  لزوم آشنایی جوانان با پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور افزود: با توجه به اینکه دشمنان برای نفوذ در نسل جوان و خانواده ها برنامه ریزی کرده اند، از این رو دانشگاه ها باید پیشگام در عرصه جهاد تبیین باشند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: