آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: پیاده روی بزرگ جاماندگان حسینی در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان کرد: پیاده روی جاماندگان زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) با محوریت امامزاده سید حسین (ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: پیاده روی جاماندگان حسینی در شهرستان کازرون روز شنبه ۲۶ شهریورماه از دوراهی دریس به سمت امامزاده سید حسین (ع) انجام خواهد شد.

سرهنگ توکل یادآور شد: با توجه به وضعیت آب و هوایی و گرم بودن هوا مراسم پیاده روی از ساعت ۰۵:۳۰ صبح روز شنبه ۲۶ شهریورماه از دوراهی دریس به سمت امامزاده سید حسین (ع) آغاز خواهد شد.

او تصریح کرد: پیاده روی اربعین به عنوان بزرگترین گردهمایی و تجمع مذهبی است که تبدیل به یک حرکت جهانی شده و نشانگر ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین و عشق و ارادت شیعیان جهان به سرور و سالار شهیدان دارد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با توجه به برگزاری پیاده روی در دومین سال، اظهار کرد: در این برنامه مذهبی برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌هایی برای برپائی موکب‌های پذیرایی در طول مسیر جهت خدمت به زائران تدارک دیده شده و همچنین محل پارک خودرو‌های شخصی پارکینگ تالار خلیج فارس واقع در دوراهی دریس هماهنگ شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: