آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس بیان کرد:
قزل سفلی از خدمت رسانی گروه‌های جهادی این استان به زائران پاکستانی خبر داد.
اسماعیل قزل سفلی با گرامیداشت فرارسیدن اربعین حسینی بیان کرد: گروه‌های جهادی و جهادگران، در مناسبت‌های مختلف و در مواقع لازم وارد صحنه می‌شوند و در قالب‌ها  و برنامهپهای مختلف، اقدامات جهادی می‌کنند.

وی افزود: به مناسبت اربعین سیدالشهدا (ع) نیز، ۸۱ موکب خدمت‌رسانی به زائران آقا امام حسین (ع) برپا شده و فعالیت این موکب‌ها تا چند روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
 
قزل سفلی با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های موکب‌های بین راهی که خدمات مختلفی را به زانران خارجی و داخلی ارائه می‌کنند، اظهار کرد: برخی از شهرهای فارس مانند نی‌ریز ، استهبان، سروستان، شیراز، کوهچنار، نورآباد در مسیر حرکت کاروان‌ها و زانران همسایگان شرقی کشورمان بویژه پاکستان قرار دارند بنابراین موکب‌های بین راهی در این شهرستانپها راهپاندازی شده و جهادگران ما علاوه بر خدمات رسانی به زائران ایرانی از  زائران خارجی نیز میزبانی و مهمان نوازی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس خاطرنشان کرد: البته در مابقی شهرستان‌های فارس نیز موکب‌ها و مراکز خدماتی راه‌اندازی شده تا تعداد این مراکز به عدد ۲۸ برسد.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه برخی از گروه‌های جهادی، موکب‌هایی در مرز شلمچه و کشور عراق برپا کرده‌اند، گفت: ۳ موکب جهادگران استان فارس در پایانه مرزی شلمچه  و ۱۶ موکب در مسیر نجف به کربلا و ۱۴ موکب در شهر کربلا قرار دارد و خادمان حسینی تلاش می‌کنند تا در مسیر پیاده روی زائران و همچنین خروج از مرز کشور خدماتی مانند اسکان، تامین اغذیه، راهنمایی، خدمات پزشکی و … ارائه کنند.

قزل سفلی در خصوص موکب‌های تخصصی درمانی و پزشکی نیز گفت: ۶ موکب با همکاری اساتید و دانشجویان جهادگر سلامت فارس در مسیر نجف به کربلا شکل گرفته و کمک رسانی درمانی، پزشکی، بهداشت و سلامت را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: