آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در کازرون برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی با حضور بیش از 40هزار نفری مردم شهرستان کازرون در امامزاده سید حسین(ع)این شهر برگزار شد.
وی ادامه داد: مراسم پیاده روی دلدادگان حسینی صبح امروز از دو راه دریس به سمت امامزاده سیدحسین(ع)شهرستان کازرون با حضور با شکوه مردم در یک مسافت20کیلومتری تداعی شد و زائرین پس از یک طی نمودن مسیر در امامزاده سید حسین(ع)شهرستان کازرون زیارت اربعین را قرائت نمودنند.
سرهنگ توکل یادآور شد: اجتماع بزرگ دلدادگان امام حسین (ع) در اربعین نشان دهنده وحدت جهان اسلام، قدرت نمایی محور مقاومت و جلوه‌ای باشکوه از اسلام سیاسی را به رخ جهانیان نمایان می سازد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به جلسات هماهنگی در برگزاری این حماسه در شهرستان کازرون ضمن قدردانی از همه هادها و دستگاههای شهرستان تصریح داشت: 50موکب مردمی از شهرستان و روستای بخش مرکزی کازرون در طول مسیر از زائرین حسینی پذیرائی نمودنند.
مردم عزادار شهرستان کازرون  در این اجتماع بزرگ و کم سابقه که در پیاده‌ راه دو راه دریس به سمت امامزاده سید حسین (ع)برگزار شد، با سینه‌زنی و ذکر «لبیک یا حسین(ع)» عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران با وفایش ابراز نمودنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: