کد خبر: ۱۲۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز دردیدار با مدیر کل آموزش و پرورش فارس:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز تاکید کرد که رسالت مشترک بسیج و آموزش و پرورش انجام کار تربیتی است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس، چهارشنبه ۲۳ شهریور در دیدار فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: رسالت مشترک بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با آموزش و پرورش یک کار تربیتی هدفمند در راستای تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در بحث تربیت نسل نوجوان و جوان است.

احمدی جابری گفت: شمال غرب شیراز با ساختار جمعیتی ناهمگون  در نوع ترکیب شهروندان با آسیب های اجتماعی و فرهنگی روبروست و می توان با محوریت ناحیه ۲ آموزش و پرورش کار تربیتی در مدارس را دنبال کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور تشکیلات حوزه بسیج دانش آموزی دغدغه رهبری انقلاب در بحث کار تربیتی کمک آموزش و  پرورش باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز  هدف از این دیدار را همکاری و هم افزایی برای پیشبرد برنامه ها عنوان و اضافه کرد: تربیت نسل جوان دانش آموز نیازمند برنامه ریزی و هم افزایی بوده و بخشی از آن در مجموعه بسیج قابل پیگیری است.

محمد خلیل عسکری با اشاره به دنبال شدن هدف استقرار اداره آموزش و پرورش در شهر جدید صدرا، ابراز امیدواری کرد که این اقدام منجر به بهبود پوشش آموزشی و تربیتی و پرورشی شود.

حجت الاسلام حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله نیز گفت: نسل دانش آموز در این برهه با یک تهاجم فرهنگی همه جانبه روبروست و هفته دفاع مقدس فرصتی است که در مدارس مسئله جهاد و شهادت، جبهه مقاومت برای دانش آموز تبیین و تحلیل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: