شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
فرمانده سپاه شهرستان مهر خبر داد:
فرمانده سپاه شهرستان مهرگفت: فرهنگ دفاع مقدس الگوی پیروزی در همه عرصه ها است و برای گسترش این فرهنگ 320 برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار علی گله داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر در نشست خبری هفته دفاع مقدس که در ناحیه مهر برگزار شده بود اظهار داشت: دوران دفاع مقدس نشان داد که در سایه اتحاد، ایمان و حسن ظن به خداوند متعال و اعتقاد به صدق وعده الهی می توانیم از تمامی گذرگاه های دشوار عبور کنیم و مقابل دشمن بایستیم و او را عقب برانیم.

وی ادامه داد: ایستادگی ملت ایران تبدیل به الگویی برای سایر ملت ها شده و به همین دلیل کشورهای مستکبر روز به روز دشمنی خود با جمهوری اسلامی را بیشتر می کنند.

این عضو شورای تامین با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را بکاربسته تا فرهنگ دفاع مقدس را از ما بگیرد بیان داشت: فرهنگ بی بدیل دفاع مقدس اگر در جامعه گسترش پیدا کند قطعا ملت ایران در همه ی عرصه ها به پیروزی خواهد رسید و ما باید از تمام امکانات استفاده کنیم و این فرهنگ بی همتا را به نسل های بعد منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با شعار ما مقاوم هستیم آغاز خواهد شد، گفت: به مناسبه هفته دفاع مقدس 320 برنامه توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان مهر اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت های خود برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و بیان داشت:اذن آغاز هفته دفاع مقدس، غبار روبی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا، میقات حلقه های صالحین، شبی با رزمندگان، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، ویزیت رایگان در مناطق محروم، تجلیل از رزمندگان، کافه شهدا با حضور همسر و فرزندان شهدا، یادواره شهدای مجازی، چهارشنبه های طلایی و دیدار با خانواده معظم شهدا با حضور مسئولین از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس است که از همه مردم و اقشار مختلف جامعه برای حضور در این برنامه ها که با نام و یاد شهدا برگزار می شود دعوت می کنیم تا شاهد شکوه هرچه بیشتر این مراسم ها باشیم.



نام:
ایمیل:
* نظر: