آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
در بیانیه سپاه فجر استان فارس آمده است:
سپاه فجر استان فارس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بیانیه‌ای صادر کرد.
 سپاه فجر استان فارس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بزرگداشت دفاع مقدس یادآور این مضمون و راهبرد معنوی است که ملت بزرگ ایران یک جنگ بزرگ تحمیلی جهانی را به دفاعی مقدس تبدیل نمود . این تهدید، تبدیل به فرصت درخشان وگنجی شد دارای ابعاد معنوی برخاسته از اسلام نابی که امام راحل(ره) آن را احیاء نموده است. این گنج به معنای ساخته شدن افرادی همچون شهید سلیمانی ، شهید خرازی ، شهید دوران، شهید ستاری و دیگر مردان بزرگی بود که سنگ شخصیت خود را در کارزار حق و باطل و در مکتب سالار شهیدان اباعبدالله (ع) مبدل به نگین تهذیب و کارآمدی برای اسلام و ایران و امت اسلامی نمودند .
دفاع مقدس به واسطه فضای الهی و حضور عناصر اهل ایمان و باور، یک نمونه عینی و تحقق بخش بارز معرفت دینی و نماندن در ادبیات دینی است و این یک شریان روشن و مصداق راه انسان هایی است که خداوند متعال بدان نعمت بخشیده است .
این شریان برخاسته از صراط مستقیم کلید اصلی توفیقات عرصه زندگی اجتماعی و سیاسی امروز ایران و امت اسلامی است
امسال که بزرگداشت دفاع مقدس در تقارن اربعین حسینی است
نورانیت این راه و کاروانیان آن بیشتر گشته است ، نوری که دشمنان در صدد خاموش کردن آن با آتش فتنه و به حاشیه راندن آن در شرایط کنونی هستند.
ملت ایران با تجربه الهی دفاع مقدس و دل سپردن به نوای حماسه حسینی که پیاده روی میلیونی ایرانیان و سایر شیعیان از امت اسلامی جلوه ای از آن است ، هرتهدیدی را تبدیل به فرصت خواهد نمود و هر مانعی را درطی نمودن راه روشن و پیمودنی خود ازمیان برخواهد داشت .

سلام و درود خدا بر شهیدان این راه پرافتخار و صادقین در این طریق و پویندگان مسیر .
ولله الحمد

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: