آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
فرمانده سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: طِیِ 3 سال گذشته در استان فارس 270 هزار بسته لوازم التحریر به ارش 55 میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند در قالب طرح توکاد اهدا شده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سردار بوعلی در سومین مرحله کمک های مومنانه با موضوع اهدای لوازم التحریر ضمن تجلیل از اقدامات بسیج دانش آموزی فارس، گفت: طِیِ 3 سال گذشته در استان فارس 270 هزار بسته لوازم التحریر به ارش 55 میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند در قالب طرح توکاد اهدا شده است.
وی با اشاره به عملکرد درخشان استان فارس در موضوع کمک به دانش آموزان نیازمند، گفت: در این مرحله نیز 15 هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود و با احتساب این آمار بیش از 33 هزار بسته لوازم التحریر از ابتدای سال جاری تاکنون به دانش آموزان نیازمند استان فارس اهدا شده است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دانش آموزان نیازمند در سراسر استان فارس شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: تاکنون 20 هزار تبلت به ارزش 16 میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا شده و این بسته های لوازم التحریر نیز با مشارکت خیرین نیک اندیش، آموزش و پرورش استان فارس و سپاه فجر تهیه و توزیع می شوند.
سردار بوعلی افزود: مشارکت در بازسازی، فضاسازی و تجهیز مدارس مناطق محروم استان فارس از جمله اقداماتی است که با مشارکت سایر دستگاه ها و سپاه فجر دنبال می کنیم.
دکتر مجتبی باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه پویش همکلاسی مهربان از 15 تیر تا 15 مهر در سراسر کشور در حال اجراست، گفت: ترویج استفاده از لوازم التحریر ایرانی اسلامی و حمایت از کالای تولید داخل یکی از اهداف مهم این پویش می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: