آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
طی حکمی؛
در حکمی، امیر حسین محمدی به سمت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز منصوب شد.


به گزارش خبرگزاری تنویر ، سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس آقای امیر حسین محمدی را به سمت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز  منصوب کرد. 

در حکم یوسفی خطاب به محمدی آمده است:

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، برنامه‌ها و وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید و در جهت تحقق و پویایی بسیج ده‌ها میلیونی گام‌های موثری بردارید.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس همچنین از زحمات مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز آقای محمد احمدی تقدیر و تشکر کرد و گفت :
کاری که انسان برای خداوند سبحان انجام می دهد، هیچ چیز جز رضایتش، پاداش بندگان مخلص را نمی دهد. اکنون که  پس از یک دوره مسئولیت اثربخش در حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی شیراز، در سنگر دیگری ایفای مسئولیت می نمایید، لازم می دانیم از تلاش‌های ارزشمند جنابعالی به ویژه اهتمامی که در گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی، توأم با تعمیق و افزایش بصیرت و معنویت دانشجویان داشته اید، تشکر و قدردانی نماییم.
نام:
ایمیل:
* نظر: