پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۲:۱۶
کد خبر: ۱۲۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
فرمانده سپاه شهرستان مهر:
فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: دشمن دیروز و امروز یکی است و یک هدف دارد و در صدد است پرچم توحیدی نظام اسلامی را از بین ببرد و در ماجرای خانم امینی نیز همین هدف را دنبال می کند.
به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار علی گله داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهر در یادواره شهدای شهر مهر که امشب در جوار مزار مطهر شهدا برگزار شده بود اظهار داشت: امروز هم مانند دیروز دشمن وجود دارد و فقط تاکتیک های آن تغییر کرده است، همان کسانی که در مقابل ملت ایران و رزمندگان ایستاده بودند و به صدام کمک می کردند امروز هم در عرصه جنگ ترکیبی در مقابل ملت ایران ایستاده اند.

وی ادامه داد: دشمن دیروز، دشمن امروز ملت ایران هم هست و فقط روش ها و ابزار های آن تغییر کرده است، دیروز به دشمن بعثی کمک می کرد، امروز در جنگ ترکیبی با تمام قوا در مقابل ملت ایران ایستاده اند.

گله داریان گفت: هدف دشمن در جنک تحمیلی و جنک ترکیبی یکی است و درصددند این پرچم توحیدی برافراشته شده توسط ملت ایران را از بین ببرند.

این عضو شورای تامین تصریح کرد: امروز دشمن با تمام قوا در تلاش است تا با سوء استفاده از فوت خانم مهسا امینی هدف خود را دنبال کند اما کسانی که در داخل نقش پیاده نظام دشمن را ایفا می کنند و ادعای حق طلبی دارند بدانند به واسطه فضایی که شما ایجاد کرده اید انسان های بیگناه دیگری جان خود را از دست داده اند و به اموال عمومی خسارت وارد شده است اگر شما به فکر ملت ایران هستید چرا اعلام برائت نمی کنید؟

سرهنگ دوم پاسدار علی گله داریان در صحبت های پایانی خودب بیان اینکه در فتنه ها باید گوش به فرمان رهبری جامعه باشیم خطاب به منافقین و گروه هایی که به دنبال سوء استفاده از فوت خانم امینی هستند بیان داشت: شما نزد ملت ایران منفور هستید و به خاطر این کارهای پست و پلید منفور تر خواهید شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: