آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در شهرستان کازرون گفت: توسعه، پیشرفت های دفاعی و روحیه های ایثار و شهادت طلبی محصول دفاع مقدس می باشد.
سردار سرتیپ دوم پاسدارسعید کوشکی جهرمی در جلسه  شورای اداری شهرستان کازرون در بزرگداشت هفته دفاع مقدس فارس  که با حضور مدیران و روسای ادارات و سازمان‌های عضو این ستاد در سپاه ناحیه کازرون برگزار شد بیان نمود:دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در توسعه،پیشرفت های مختلف خصوصا دفاعی و روحیه های ایثار و شهادت طلبی محصول هشت سال دفاع مقدس می باشد.
وی در این مراسم ضمن  تسلیت روزهای پایانی ماه صفر وگرامی داشت یادو خاطره شهدای شهرستان کازرون، این شهر را شهرستان های ممتاز نام برد و افزود: کازرون در دفاع مقدس نقش تاریخی ایفا کردنند هر وقت قضیه آزاد سازی سوسنگرد مطرح می شود نام رزمندگان،شهدا و ایثارگران کازرون در ذهن تداعی می شود.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد:جنگ هشت ساله دفاع مقدس را نباید بگوئیم جنگ صدام علیه ایران بلکه باید بگوئیم جنگ تمام استکباردر مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران که چنین جنگی در طول تاریخ جهان بی سابقه می باشد.
وی با اهمیت جهاد تبیین دفاع مقدس در آن روزهای سخت یادآور شد: تبیین حماسه دفاع مقدس،حماسه های ایثار و خود گذشتگی رزمندگان در آن دوران سراسر نور با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند گره گشای موانعی باشد که بر سر تحقق جامعه اسلامی الهی و حرکت در مسیر تمدن اسلامی قرار گرفته‌اند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی به توطئه های متعدد دشمن در سال مختلف گفت و اشاره داشت: توطئه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تمام شدنی نیست چرا که دشمن تحمل موفقیت و پیروزی های کشور را ندارد و در این فتنه ها به روایات های وارده از ائمه اطهار(ع)برخی ها غربال خواهند شد.
وی به الگوه قرار دادن شهدا در زندگی فردی و اجتماعی سفارش داشت و تصریح نمود: برای این که امروز بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم باید جهاد تبیین را از خانه هایمان شروع نمائیم و آموزش های لازم را در عرصه صحیح استفاده نمودن از فضا مجازی تحقق نمائیم و توصیه آخر در صحنه های انقلاب همیشه در حضور یابیم. .
نام:
ایمیل:
* نظر: