آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
فرمانده سپاه فجر فارس
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: شهادت جوان بسیجی، امیررضا اولادی، گواهی بر اعتقاد، باور و دلدادگی خانواده شهید و بسیجیان به اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین«ع» و انقلاب اسلامی است.
شهادت، تضمین کننده پایداری و ماندگاری اسلام و انقلاب است
 سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با خانواده شهید امیررضا اولادی با بیان اینکه شهادت این برادر بسیجی را خدمت پدر و مادر بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، اظهار کرد: شهادت این جوان بسیجی گواهی بر اعتقاد، باور و دلدادگی خانواده شهید و بسیجیان به اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش پُررنگ خانواده در پرورش و تربیت شخصیت شهدا، گفت: صبر، متانت و ایستادگی خانواده این شهید موجب افتخار و قوت قلب بسیجیان شد و شهادت این جوان بسیجی و خیل عظیم جوانان مومن در دفاع از انقلاب اسلامی و تامین امنیت، تضمین کننده پایداری و ماندگاری اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه الگوی جوانان بسیجی، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، ادامه داد: جوانان بسیجی در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و محکم ایستاده‌اند.

سردار بوعلی با اشاره به حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران، خاطرنشان کرد: امروز مطالبه مهم مردم برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت عمومی است.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: