آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
همزمان با سراسر کشور؛
مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت، صبح امروز با حضور پرشور در اجتماع بزرگ امت رسول الله «اتحاد ملی در حمایت از دین نبوی» را به نمایش گذاشتند و طومار اغتشاش‌گران و منافقین را درهم پیچیدند.
  همزمان با سراسر کشور در محکومیت اهانت به مقدسات دینی، مردم سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی هم در اجتماعِ عظیم مردمی "امّت رسول الله صلّی الله علیه و آله و سلّم" که از چهارراه پیروز تا حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، حضور یافته و با شعارهای «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و حیدر حیدر در مسیر خیابان پیروزی شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راهپیمایی و تظاهرات کردند.

راهپیمایی مردمی شهروندان شیراز در محکومیت اقدامات اخیر عناصر آشوب‌طلب و ناامن کنندگان فضای جامعه در حالی برگزار شد که شیراز میزبان پیکر مطهری چندی از شهدای دفاع مقدس و شهید امنیت است که بر دوش شهروندان تشییع شد.شهروندان در این راهپیمایی با اعلام انزجار از هرگونه آشوب و اغتشاش و تخریب اموال مردم و اموال عمومی از کسانیکه در رخدادهای روزهای مطالباتی داشتند خواستند تا صف خود را از صف آشوبگران جدا کنند و ابراز داشتند اغتشاش و آشوب و بر هم زدن نظم عمومی به هر شکل محکوم است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس در اجتماع پایانی این مراسم در حرم مطهر شاهچراغ(ع) ضمن تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: در این مراسم بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنیم که گرچه تمام دستگاه‌های استکباری و جریان‌های نفوذی و منافقان تلاش کردند برای اینکه در سد محکم انقلاب اسلامی رخنه کنند باز هم مثل دفعات قبل ناامید شدند و شکست خوردند.

وی با بیان اینکه همه ما پای کار انقلاب، امام، شهدا و رهبری ایستاده‌ایم، اظهار کرد: همانطور که در طول بیش از چهل سال گذشته دشمن را ناکام گذاشتیم تا گام دوم انقلاب اسلامی به ثمر برسد همه ما محکم از ارزش‌های دفاع خواهیم کرد.

امام جمعه شیراز با تصریح اینکه از تلاش‌های ارزشمند همیشگی نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم، اضافه کرد: نیروی انتظامی جان بر کف با دادن این همه شهدا پای کاری که ما خواستیم و ملت می‌خواهد، آمده است و امنیت نظام با همت نیروی انتظامی تأمين شده است و می‌شود.

آیت‌الله دژکام در پایان خطاب به نیروی انتظامی گفت: به پشتیبانی این ملت بزرگ باز هم محکم در راستای تأمین امنیت این مردم بزرگ و کشور عزیز اسلامی بایستید و همه ملت از شما حمایت خواهند کرد.

در این مراسم مسئولین استانی از جمله فرماندهان نظامی و انتظامی استان، استاندار، شهردار و هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم در این اجتماع عظیم حضور داشتند و انزجار و برائت خود را از خودفروختگان و دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: