آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
کوشکی:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بخش مهمی از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کسب شده در حوزه‌های مختلف، محصول دوران دفاع مقدس است.

سردار سعید کوشکی جهرمی در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون ضمن تسلیت ایام سوگواری پایان صفر گفت: دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و توسعه در ابعاد مختلف و دستیابی به پیشرفت‌های علمی به ویژه در حوزه دفاعی و گسترش روحیه ایثار و شهادت، محصول دوران دفاع مقدس است.

او گفت: شهرستان کازرون در دفاع مقدس نقش تاریخی ایفا کرد، موضوع آزادسازی سوسنگرد، همواره تداعی کننده نام رزمندگان، شهدا و ایثارگران شهرستان کازرون در ذهن‌هاست.

کوشکی گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس را نباید بگوئیم جنگ صدام علیه ایران بلکه باید بگوئیم جنگ تمام استکبار در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران که چنین جنگی در طول تاریخ جهان بی سابقه است.

او گفت: تبیین حماسه دفاع مقدس، ایثار و خود گذشتگی رزمندگان در آن دوران سراسر نور با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند گره گشای موانعی باشد که بر سر تحقق جامعه اسلامی الهی و حرکت در مسیر تمدن اسلامی قرار گرفته‌اند.

کوشکی به توطئه‌های متعدد دشمن در سال مختلف اشاره کرد و گفت: توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تمام شدنی نیست چرا که دشمن تحمل موفقیت و پیروزی‌های کشور را ندارد و در این فتنه‌ها به روایات‌های وارده از ائمه اطهار (ع) برخی‌ها غربال خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فارس، لزوم الگو قراردادن شهدا در همه جوانب زندگی را متذکر شد و گفت: برای این که امروز بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم باید جهاد تبیین را از خانه هایمان شروع کرده و آموزش برای استفاده صحیح از فضای مجازی را دنبال کنیم و در صحنه‌های انقلاب همیشه در حضور یابیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: