آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
در شهرستان کازرون
به دنبال اقدامات عده‌ای معدود از اغتشاشگران در کشور مردم کازرون علیه آنها به خیابان ها آمدند.
اقشار مختلف مردم شهرستان کازرن جمعه اول مهرماه ۱۴۰۱ با برپایی راهپیمایی بعد از آیین نمازجمعه، اقدامات آشوبگران در روزهای اخیر در تخریب اموال عمومی و برهم زدن آرامش جامعه را محکوم کردند.
به دنبال اقدامات عده‌ای معدود از اغتشاشگران، مردم  کازرون در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، انزجار خود را نسبت به اغتشاشگران اعلام کردند.

به دنبال اقدامات عده‌ای معدود از اغتشاشگران، عوامل مزدور و فریب خورده در تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم در برخی از شهر‌های کشور، امروز بعد از نماز جمعه، راهپیمایی مردمی در محکومیت این اغتشاشات برگزار شد.
در راهپیمایی مردم کازرون که از مصلی جمعه این شهر تا  میدان شهدا برگزار شد، مردم همیشه در صحنه کازرون، اعتراض خود را نسبت حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران که با کشتار مردم بی گناه همراه شده، اعلام کردند.
راهپیمایان با سردادن شعارهایی و قرائت بیانیه اعتراض خود را نسبت به اقدامات خشن اعلام و خواستار برخورد با هنجارشکنان شدند.
این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی مانند ا...اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل همراه بود.
 
 شرکت کنندگان در این راهپمایی با شعار «حیدر، حیدر و ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» و «مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را نسبت به عوامل بیرونی و دشمنان نظام و انقلاب ابراز داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: