آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: یادواره133شهید بخش جره و بالاده کازرون برگزار می شود. .
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان داشت: یادواره 133شهیدوالامقام بخش جره و بالاده شهرستان کازرون برگزار می شود.
وی ادامه داد: این یادواره فردا 5مهرماه همزمان با ایام دفاع مقدس از ساعت16:00در روستای تله گاوه بخش جره و بالاده به همت پایگاه شهدای تله گاو در حسینیه این روستا برگزار می شود.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به اینکه شهدا درس ایثار،از خودگذشتگی و شهادت را در جامعه ترویج دادند، تاکید کرد: امروز همین روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شهادت طلبی جوانان با غیرت کشور می باشد که باعث عزت و اقتدار ملت در جهان است.
وی با اشاره به توطئه ها ی دشمنان در طول ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد:  شهدا افتخار ملت ایران و جهان می باشند و اگر امروز شاهد حضور ملت در همه صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش ها  هستیم همه به تعصی راه شهدا می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در انتها با توجه به حقی که شهدا گردن همه مردم دارند که اگر آسایش و امنیتی داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم از عموم مردم خصوصا خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان جهت حضور با شکوه در مراسم یادواره133شهید بخش جره و بالاده در روستای تله گاو دعوت به عمل آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: