آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
سرهنگ توکل فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: 900بسته لوازم التحریر با هماهنگی بسیج دانش آموزی شهرستان کازرون به دانش آموزان نیازمندان این شهر اهدا شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم اهدا لوازم التحریر به دانش آموزان که در محل بسیج دانش آموزی شهرستان کازرون برگزار شد بیان داشت: شهرستان کازرون با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون از شهرستان های موفق در کمک به پوشاک و لوازم التحری، به دانش آموزان کم برخوردار در سطح استان فارس می باشد.
وی ادامه داد: بسته های لوازم التحریر بر اساس دوره های ابتدائی، راهنمایی و متوسطه تهیه شده که متفاوت می باشد و ارزش هربسته به مبلغ350هزار تومان برای دانش آموزان نیازمند تدارک دیده شده است.
سرهنگ توکل با بیان اینکه  کمک به دانش آموزان نیازمند در پویش همکلاسی مهربان از 15 تیر تا 15 مهر در سراسر کشور در حال اجراست، گفت: ترویج فرهنگ استفاده از لوازم التحریر ایرانی اسلامی و حمایت از کالای تولید داخل در کمک به رونق تولید یکی از اهداف مهم این پویش کمک به دانش آموزان نیازمند می باشد.
وی در پایان این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین صباحی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون حجت الاسلام والمسلمین محمدی  و برخی از مدیران آموزش و پرورش کازرون برگزار شد از فعالیت های بسیج دانش آموزیو بسیج سازندگی در اردوهای جهادی دانش آموزان و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تشکر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: