آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
حجت الاسلام محمدی
حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون گفت: دشمنان انقلاب اسلامی اصل و اساس دین را نشانه گرفته اند.
حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در مسجدالزهراء(ع)سیف آباد بیان نمود: حوادث اخیر در کشور بهانه است و هدف دشمنان از بین بردن اصل و اساس دین اسلام است.
وی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام پایانی ماه صفر ادامه داد: اوج شناخت دشمنان بر مردم وقتی است که می بینیم قرآن کتاب الهی و پرچم ائمه اطهار و مقدسات دیگر همچون مسجدرا به آتش می کشند و مشکل این افراد اصل و اساس اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی اضافه داشت: وقتی دشمنان اسلام و در راس استکبار جهانی مشاهده می کند راهپیمائی میلیونی اربعین حسینی و دیگر موفقیت ها در عرصه بین المللی کشور را، مشخص است که تاب دیدن و شنیدن این پیروزی ها را ندارد و متوسل به برخی فریب خوردگان و همدستان در درون نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
وی اذعان نمود: دین خدا مصداق نور است و نور خدا انقلاب، حکومت اسلامی و قرآن است و پشت این نور خداوند متعال است که هرگز این نور خاموش شدنی نمی باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون با توجه به مناسبت های آخر ماه صفر تاکید داشت: اهل بیت(ع)راه مبارزه با طاغوت را به ما نشان می دهند چرا که وقتی در تاریخ نگاه می کنیم تشکیل انقلاب ها بزرگ به تعصی از راه معصومین خصوصا سرور و سالار شهید ابا عبدالله الحسین(ع)می باشد.
وی در ادامه خاطر نشان نمود: همه وظیفه داریم در راه آموزش دادن صحیح و استفاده نمودن از فضای مجازی به فرزندان و جوانان کشور،چرا که امروز در کشورفضای مجازی را شاهد هستیم که دشمنان در شبکه های مختلف با هزینه های سنگین و تبلیغات دروغ و مسموم در راه فریب و نیرنگ علیه کشور و خصوصا جوانان ایم مرز و بوم می باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: