آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
سرهنگ توکل در یادواره شهدای بخش جره و بالاده کازرون گفت: شناسنامه هشت سال دفاع مقدس شهدا هستند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در یادواره133شهید والامقام بخش جره و بالاده شهرستان کازرون با گرامی داشت یادو نام شهدا در هفته دفاع مقدس بیان نمود: شناسنامه هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند.

وی در این یادواره ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح داشت: هشت سال ایستادگی در برابر دشمن با حداقل امکانات نشان از فداکاری و شجاعت شهدا، رزمندگان و ایثارگران گرانقدر ما است.  

سرهنگ توکل با اشاره به رشادت های شهدا درطول هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: جنگ ما شناسنامه دارد و شناسنامه این جنگ شهدا هستند و امروزه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و باید با داشتن بصیرت،دشمن شناسی، استکبارستیزی مقابل دشمنان خود ایستادگی کنیم..

وی خطاب به جوانان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروزه دوران چپی و راستی گذشته و این ها دکانی بودند که به تاریخ پیوستند و باید  با فکر،اتحاد و وحدت در مسیر گام دوم انقلاب قدم برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون با اشاره به همراهی سپاه با مردم خاطر نشان نمود: سپاه در کنار مردم برای حل مشکلات است و در بخش جره و بالاده با ورود سپاه فجر استان و بسیج سازندگی به مشکلات آب شرب شهر بالاده،دهستان فامور و جره در حال تجهیز و تکمیل پروژه خط انتقال آب بیخک جروق،اصلاح شبکه آب برخی روستا های بخش هستیم.

وی با اشاره به روحیه انقلابی مردم شهر کازرون افزود:منافقین و ضدانقلاب ها سعی در تحریک مردم انقلابی شهر کازرون در اتفاقات اخیر را داشتند که با هوشیاری مردم شهر،کازرون در امن و امان به صدقه سری شهدا به‌سر برد و منافقیت بدانند مردم انقلابی کازرون بیدار هستند.
همچنین در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه شهرستان کازرون به همراه مسئولین بومی بخش جره و بالاده با حضور در گلزار شهدا روستای تله گاوه این بخش ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه یادو خاطره شهدا را گرامی داشت.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: