آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در یادواره148شهید دانش آموز این شهر گفت: شهدا شاهد،حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در یادواره شهدای148شهید دانش آموزی شهرستان کازرون در سالن شهید عسکری این شهرستان با حضور دانش آموزان و خانواده شهدا برگزار شد بیان داشت: همه بدانیم شهدا شاهد، حاضر و ناظر بر اعمال ما می باشد.
وی خطاب به فرهنگیان و دانش آموزان حاضر در مراسم افزود: همه متوجه باشیم اگر امروز در چهار دیواری با حضور متولیان در امر تعلیم و تربیت هستیم از صدقه سر شهدا می باشد و شهید داده ایم که حجب و حیا و عفت در جامعه حفظ شود.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اهمیت شمردن دانستن و فراگیری فرهنگ دفاع مقدس تاکید نمود: از گنجینه پر افتخار 8ساله دفاع مقدس بخوانیم و در این روزهای که سالروز عملیات ثامن می باشد،در این هفته دفاع مقدس بدانیم که در این هشت سال جنگ   رشادت ها، دلاورمندی ها و ایثارگری های  رزمندگان در زمانی که تمام دنیا علیه ما بودنند چگونه مقابل تمام دنیا ایستادگی کردیم.
وی ادامه داد: هدف دشمن از ابتدای شروع انقلاب اسلامی تا کنون تغییر باورها، ارزش ها و رفتارهای در جامعه می باشد و بهترین راه مبارزه علیه دشمنان در این زمان عمل به بیانیه ی گام دوم انقلاب رهبری معظم نظام می باشد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل تصریح داشت: نظم ، انضباط، اقتدار، حجب و حیا کشور به خاطر پیشینه پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران  می باشد و دشمنان در این42سال هر حربه ای علیه نظام به کار بردند با شکست مواجه شده اند.
وی در ادامه خاطر نشان نمود: با تفکر، تعقل، عمل انقلابی و مدیریت در راه ولایت برای رسیدن به مقصد کوشا باشیم و مطالبه گر باشیم خصوصا در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و بدانیم اصل و اساس فردای روز قیامت می باشد.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: