کد خبر: ۱۲۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز :
سرهنگ احمدی گفت : دشمنان و منافقین دریک صف آرایی و آرایش نمایان با میدان داری و مدیریت افکار عمومی و پشتیبانی عده ای پول پرست خیال می کنند براین مردم و نظام غلبه پیدا می کنند .

سرهنگ غلامعلی  احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه  محمد رسول الله (ص) شیراز درجمع نمازگزاران نماز جمعه شهرک گلستان در سخنانی اظهار داشت : دفاع مقدس رویداد بسیار بزرگی برای رشادت طلبی و حماسه آفرینی و مقاومت ملتی است که در تاریخ ثبت شد .

وی با بیان اینکه دشمنان بدنبال فراموشی رویداد دفاع مقدس از صحنه تاریخ این ملت است افزود : مادامی که فرهنگ رشادت طلبی و مقاومت در این مردم طنین افکن باشد بر این نظام نمی توانند غلبه پیدا کنند و گواه آن برنامه ریزی برای تو طئه ها و فتنه های مختلف در مقطع های این انقلاب بوده است .


 احمدی جابری گفت :  با هوشیاری و بیداری مردم حرکت های خبیث براین نظام و انقلاب راه به جایی نمی برد و این نصرت الهی است و باید دراین مشیر هوشیار باشیم .

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت : شهادت طلبی و رشادت طلبی دفاع مقدس درس امروز و فردای ماست و  دشمنان بدانند آمال و آرزوی براندازی  نظام و انقلاب  به گور خواهند برد .
نام:
ایمیل:
* نظر: