آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: ایمان، اخلاص و توکل به خدا از ویژگی های جهادگران بسیجی می باشد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جمع مسئولین گروههای جهادی سپاه کازرون در دوره رسم جهاد در سالن جلسات سپاه این شهر بیان داشت: ویژگی گروههای جهادی ایمان، اخلاص و توکل بر خداوند متعال می باشد.
وی افزود: پیشینیه جهادگران بسیجی پرافتخار می باشد از زمان شروع سنگر سازان بدون سنگر بودنند و در خط مقدم بودنند و امروز هم بدون هیچ مزدو منتی با تلاش شبانه روزی در راه خدمت به خلق  فعالیت می نمایند.
سرهنگ توکل یادآور شد:  خداوند اجر و مزد نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد چرا که جهادگران با فعالیت های شبانه روزی در راه رضای الهی برا خدمت به جامعه در همه عرصه های مورد نیاز کشور فعال هستند و این پیشبرندگی بسیج و سپاه می باشد.
وی اذعان نمود: جهاد و کوشش برای خوب فکر کردن، عمل نمودن و تصمیم گیری صحیح در عمل و کار زار است که الحمدالله گروههای جهادی با تعهد و تخصص به خوبی امروز مشکلات را برای مردم و کشور در عرصه های مورد نیاز مرتفع نموده است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تاکید داشت: سپاه و بسیج ستون بازدارنده خیمه انقلاب می باشد و همه وظیفه داریم گام دوم انقلاب را در مقابل جنگ نرم دشمن برای مردم عینی و عملیاتی نمائیم.
وی به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اشاره داشت و خاطر نشان نمود: امروز دشمنان اسلام و نظام را نشانه رفته اند و نقطه مقابل جهاد تبیین ،تعریف توسط دشمنان می باشد و اگر واقعیت های 40ساله ی انقلاب را نگوئیم در مقابل تعریف بوسیله معاندین  را شاهد خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: