جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۳۲:۱۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار انجوی نژاد مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای شورای تامین ، روسای ادارات و نهادها،سردار انجوی نژاد مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در محل ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادتها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی کردند و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع کردند.

وی بیان کرد : تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم هفته دفاع مقدس به نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.

در ادامه سردار انجوی نژاد مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران در باب فرهنگ ایثار و شهادت و خاطراتی از جبهه و ایثارگری های رزمندگان مطالبی را مطرح نمود و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس باید به گونه ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا زوایای بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی بیان شود.

 دکتر رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان مطالبی را خاص هفته دفاع مقدس مطرح نموده و گفت: دفاع مقدس یک فصل مشترک بین همه اقوام ایرانی و نقطه وحدت نیروهای مسلح است و هرکسی که به ایران علاقه دارد، به دفاع مقدس نیز عشق می‌ورزد. در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارها و روش های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد.

 رضایی افزود:هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جوانان بازگو کنیم و به معرفی آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بپردازیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: